Iklan

29 September 2010

Pakej CCTV - Dua Kamera

Kami juga menawarkan pakej CCTV dua kamera. Mungkin anda tidak memerlukan pakej CCTV yang mempunyai empat kamera seperti pakej ini.

Pakej CCTV yang mempunyai dua kamera ini sesuai digunakan untuk premis-premis kecil, seperti di bazar, lot kedai kecil  di pasar raya mungkin juga digunakan untuk memantau stor kediaman. 

Pakej dua kamera ini menggunakan DVR 4 Channel. Jika anda ingin menambah dua lagi kamera pada masa akan datang, anda tidak perlu lagi menukar DVR yang baru.

Gambar Hiasan. Dome IR Camera
Pakej yang ditawarkan ini sangat berpatutan, anda nyatakan jenis kamera apa yang anda inginkan. Jika anda ambil kamera jenis DOME ataupun kamera yang outdoor seperti dalam pakej ini, anda akan dapat harga pakej ini KURANG dari RM 1800, bergantung pada jenis kamera. 

Jika anda berminat, sila hubungi kami dan nyatakan jenis kamera ataupun jenis penggunaan yang anda inginkan. Selepas itu kami akan menetapkan harga dan apabila anda bersetuju, pemasangan akan dilakukan. 


Anda bolehlah berhubung dengan emel kami di admin@pintartronik.com atau telefon 012 6347019 atau 013-3764513.

Tips : Jika anda ingin menampakkan premis anda mengandungi banyak kamera, anda bolehlah menambah dua atau lebih lagi kamera dummy.Harganya sekitar 10 - 30 ringgit setiap satu. Kami boleh menyediakannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan